.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساختمان فوق سری که کلید توافق هسته ای با ایران در آن قرار دارد
داخل یکی از ساختمان های فوق امنیتی در محلی محرمانه در امریکا، کارشناسان در حال بررسی مسائلی است که ممکن است دولت اوباما را در ترغیب افکار عمومی به حمایت از توافق هسته ای با ایران کمک کند.

شمال نیوز: ساختمان فوق سری که کلید توافق هسته ای با ایران در آن قرار دارد

لس انجلس تایمز در گزارشی تحت عنوان «تاسیسات غنی سازی شبیه سازی شده، کلید توافق هسته ای» نوشت: داخل یکی از ساختمان های فوق امنیتی در محلی محرمانه در امریکا، کارشناسان در حال بررسی مسائلی است که ممکن است دولت اوباما را در ترغیب افکار عمومی به حمایت از توافق هسته ای با ایران کمک کند.

به گزارش سرویس بین الملل «انتخاب»، امریکاییها با استفاده از سانتریفیوژهایی که زمان تعطیلی برنامه هسته ای لیبی در سال 2003 بدست آوردند و  تجهییزات دیگر، به مدت یک دهه است که ماکت هایی از تاسیسات غنی سازی ایران ساخته اند.

از زمان آغاز مذاکرات هسته ای، مهندسان هسته ای آمریکا ساعات بسیاری را صرف بررسی ماشین و ها تجهییزات درون این تاسیسات شبیه سازی شده کرده اند تا محدودیت های مختلف را روی آنها آزمایش کنند و دریابند که تا چه مقدار می توانند توانایی ایران برای تبدیل اورانیوم به سوخت بمب محدود می شود.

بزودی، دولت اوباما از نتایج این تحقیقات محرمانه استفاده خواهد کرد تا افکار عمومی و کنگره را نسبت به توافقی خوب با ایران متقاعد کنند.


براساس این گزارش، دیپلمات ها می گویند که ایران و پنج بعلاوه یک پیشرفت های قبل توجهی به منظور دسیتبی به توافق انجام دادهند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.993 seconds.